השבוע יצא לי לדבר עם חברים על השינוי קריירה שעשיתי מניהול בכיר בשילוח בינלאומי לנומרולוגיה. ואז חייכתי. כי האמת ? זה לא כזה שינוי. כל החיים הייתי בן אדם של מספרים, פשוט פעם הייתי שקועה רק בצד החומרי שלהם, תקציבים, יעדים,ביצועים, משכורות. והיום אני יודעת שלמספרים יש אינספור גוונים ואני מסתכלת עליהם מהצד הנשמתי: למה הגעת? מה מפעיל אותך? מה היעד הייעוד ? בעולם השילוח הבינלאומי הייתי שולחת משלוחים קריטיים בדרך הכי קצרה ומדוייקת ליעד החוצה והיום אני שולחת מתנות בדרך הכי קצרה לייעוד פנימה. אותו דיוק, אותה אחריות, אותה יכולת לראות מסלול מדויק. רק שהפעם המסלול הוא אל האדם עצמו. אז תגידו אתם: זה באמת שינוי קריירה או אותה גברת בשינוי אדרת? חג אורות וניסים שמח