כבד את אביך ואת אמך

חשבתם למה בכלל צריך ציווי כזה לכבד את ההורים? זה לא מובן מאילו?
אז זהו שלא, ואפילו להיפך, הרבה פעמים ההורים שלנו הם "שק החבטות" שלנו, או כמו משקולת כבדה שיודעת בדיוק להוציא אותנו מאיזון ושליטה ולגעת במקומות הכי כואבים אצלנו.
נראה לנו שאנחנו יודעים טוב יותר מהם, מתקדמים יותר… והרבה פעמים ורוצים לבעוט במסגרת הזו. עכשיו מה הקטע, שההורים שלנו זו המערכת יחסים הראשונה שלנו בחיים. וכשיש בה כעס, ביקורת, ניתוק או ביטול עצמי, זה בדיוק התדר הזוגי שנמשוך לחיים הבוגרים שלנו. ואז כבוגרים עולות בנו השאלות: למה הזוגיות שלי תקועה? למה אני לא מוצא זוגיות? או למה זוגיות זה תמיד כואב?
אז יש לי פתרון קסם בשבילכם סליחה! כן סליחה.
סליחה פתיחת סתימות אנרגטית, שמחוללת תנועה חדשה בחיים שלנו. אז אני מזמינה אתכם קודם כל לסלוח לעצמכם על איך שהתנהגתם להורים. ותסלחו להורים על כל מה שהכאיב ופצע. סליחה אמיתית משחררת זה לא מוחק את העבר אבל זה משנה את העתיד!